#

Asystent/ka Kierownika Regionu - pół etatu

Elokon Polska Sp. z o.o.

Oświęcim, małopolskie

Elokon Polska Sp. z o.o.
W samym sercu Przemysłu 4.0, ELOKON opracowuje rozwiązania bezpieczeństwa dla przemysłu i jest po to, aby pomóc Ci w osiągnięciu Twojego potencjału: czy chcesz rozpocząć karierę zawodową, połączyć praktyczne szkolenie zawodowe z nauką, czy rozwijać się zawodowo. Elastyczne warunki pracy i przyjazne dla rodziny inicjatywy uzupełniają pakiet dla pracowników ELOKON.
Elokon Polska Sp. z o.o.
Firma ELOKON Polska specjalizuje się w nowoczesnych technikach bezpieczeństwa maszyn i procesów przemysłowych oraz zaawansowanych technologicznie produktach dla przemysłu, działając na terenie Polski od 1992 roku. Razem z firmą ELOKON Logistics, która opracowuje, sprzedaje i instaluje produkty dla sektora intralogistyki, jest członkiem międzynarodowej grupy ELOKON. Wzajemne powiązanie firm w grupie pozwala na łączenie pozytywnego doświadczenia podczas realizacji projektów nie tylko w Europie, ale również i w innych rejonach świata.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

Asystent/ka Kierownika Regionu - pół etatu

Miejsce pracy: Oświęcim

Priorytetem działalności ELOKON Polska Sp. z o.o. jest problematyka kształtowania bezpieczeństwa w zakresie obsługi maszyn.

Firma ELOKON Polska Sp. z o.o. specjalizuje się w kompleksowych pracach na rzecz dostosowania użytkowanych maszyn do wymagań minimalnych i zasadniczych, a także zastosowaniu zaawansowanej techniki bezpieczeństwa w przemyśle. Poszukujemy, osoby na stanowisko:

Asystent/ka Kierownika Regionu

Miejsce pracy: Oświęcim

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

Administrowanie całokształtem pracy biurowej:

  • administrowanie biurem i wykonywanie prac asystencko-sekretarskich przy współpracy z obecnym personelem administracyjnym,
  • nadzór nad obrotem dokumentów związanych z działalnością firmy,
  • organizacyjne wsparcie dla pracowników biura (podróże służbowe, rozliczanie delegacji, czasu pracy),
  • kontakty z zewnętrznymi kontrahentami,
  • przygotowywanie i przechowywanie umów i dokumentów zewnętrznych i ich aktualizację,
  • nadzór nad procedurami wprowadzonymi w firmie,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

 

Oczekiwania:

  • wykształcenie minimum średnie, najchętniej o profilu administracyjnym
  • czynna znajomość MS Excel (możliwość weryfikacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej)
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (asystent/ka, specjalista ds. administracyjnych)
  • doświadczenie w rozliczaniu delegacji krajowych i zagranicznych
  • umiejętność planowania i organizacji pracy
  • samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • wytrwałość w realizacji powierzonych zadań,
  • wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość gospodarki materiałowej i magazynowej oraz programów obsługi magazynu i fakturowania (Subiekt GT)
  • czynne prawo jazdy kat. B

 

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowa o pracę na 1/2 etatu
  • wynagrodzenie odpowiadające zaangażowaniu w wykonywaniu obowiązków służbowych
  • koleżeńską atmosferę pracy

 

W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o przesłanie życiorysu ze zdjęciem i listu motywacyjnego.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883). Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania, podanie danych jest dobrowolne.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Elokon Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi