Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka działu HR - Staż lub praktyka
Miejsce pracy: Mielec
Zadania:
- praca w dziale administracji i rekrutacji,
- zakładanie i prowadzenie teczek osobowych Pracowników Tymczasowych,
- selekcjonowanie i porządkowanie wszelkiej dokumentacji, niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania biura,
- pełnienie wraz z Koordynatorem dyżurów u kluczowych Klientów,
- selekcjonowanie napływających aplikacji i umawianie rozmów kwalifikacyjnych,
- uczestniczenie w rozmowach kwalifikacyjnych,
- samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,
- pomoc w bieżących sprawach związanych z działem HR.
Wymagania:
- zainteresowanie zagadnieniami z obszaru HR,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- dobre umiejętności organizacyjne,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- entuzjazm, motywacja i zaangażowanie,
- elastyczność i inicjatywa.
Oferujemy:
- możliwość odbycia stażu w międzynarodowej korporacji i drugiej najlepszej Agencji Pracy w Polsce,
- czynny udział w realizacji przedsięwzięć o charakterze rekrutacyjnym,
- jeśli się sprawdzisz - możliwość dłuższej współpracy :)
- miłą atmosfera w pracy,
- możliwość doskonalenia umiejętności i rozwoju zawodowego.
Nie czekaj - wyślij do nas CV, zadzwoń lub przyjdź do nas osobiście, żeby dowiedzieć się więcej!
Kontakt:
Pon - pt, 08:00 - 15:00
tel. 17 788 72 95/96, 695 060 655
ul. Wojska Polskiego 2A, 39-300 Mielec
Numer referencyjny: STAŻ/AD/03/18
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.