Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspomaganie Przedstawicieli Handlowych na rynku francuskim lub niemieckim w działaniach handlowych oraz administracyjnych związanych z rozwojem eksportu i sieci sprzedaży.
Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:
wprowadzanie wycen do systemu informatycznego oraz przesyłanie ich do działu wycen;
kontrola poprawności zamówień przed ich uruchomieniem do produkcji;
organizacja wysyłek zamówionych towarów i współpraca z działem logistyki w firmie;
opracowywanie oraz koordynowanie reklamacji;
inne zadania wspomagające pracę Przedstawicieli Handlowych.
Praca ma charakter stacjonarny w siedzibie firmy w Bytomiu.
Komunikatywna znajomość języka francuskiego lub niemieckiego;
motywacja i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań;
umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy;
mile widziane doświadczenie w branży okiennej.
Znajomość języka jest bardzo ważnym warunkiem, ale nie jest to zaletą powodującą zatrudnienie. Bardzo ważna jest dla nas ciekawa osobowość, bystrość, kreatywność w działaniu nie jako slogan lecz prawdziwe cechy charakteru.
Szansę na zatrudnienie mają osoby, które chcą rzetelnie pracować, realizować się oraz osiągać dobre wyniki sprzedażowe a tym samym nastawione są na ponadprzeciętne korzyści materialne jakie to za sobą niesie.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?