Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka Dyrektora
Miejsce pracy: Częstochowa
Zadania:
Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora Zakładu
Organizacja spotkań, wyjazdów i podróży służbowych Dyrektora Zakładu
Organizacja delegacji pracowniczych i optymalizacja ich kosztów
Koordynacja obiegu faktur w firmie
Wsparcie administracyjne dla pracowników oddelegowanych z zagranicy
Koordynacja i nadzór nad obiegiem dokumentów, w tym umów z dostawcami zewnętrznymi
Pomoc w organizacji i realizacji wydarzeń firmowych
Zarzadzanie kasą firmową ( przyjmowanie wpłat i wypłat, sporządzanie dowodów KP i KW)
Współpraca w ramach struktur produkcyjnych z innymi działami firmy
Wymagania:
Wykształcenie wyższe
Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
Doświadczenie na stanowisku
Dobra znajomość (Word, Excel, PowerPoint)
Dokładność, rzetelność i sumienność w wykonywaniu pracy
Odporność na stres, umiejętność działania pod presją czasu
Umiejętności organizacyjne
Samodzielności oraz zaangażowania
Oferujemy:
umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie
nowe wyzwania
atrakcyjny system premiowy
Numer referencyjny: MRL/05/15
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?