Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/11/2019.

Asystent/ka ds. HR - okolice Środy Śląskiej

Wroclaw, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka ds. HR - okolice Środy Śląskiej
Wroclaw
NR REF.: 1130132

Dla naszego klienta, firmy z branży lotniczej poszukujemy kandydatów dostępnych od zaraz na stanowisko Asystenta/Asystentki ds. HR.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: wsparcie HR Business Partnerów w ich codziennych obowiązkach. Ponadto, prowadzenie oraz wspieranie procesów rekrutacyjnych, strategię employer-brandingową i wiele innych obszarów zarządzania zasobami ludzkimi w międzynarodowej firmie.

Od Kandydatów oczekujemy chęci oraz motywacji do podjęcia pierwszego doświadczenia w obszarze HR, znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2/C1), dobrej znajomości pakietu MS Office, jak również komunikatywności oraz pozytywnego usposobienia.

Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B, ze względu na lokalizację firmy.

Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w okolicy Środy Śląskiej, możliwość rozwoju w strukturach firmy, jak również dodatkowe benefity(multisport, opieka medyczna, dofinansowanie do posiłków).

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry