Zakres obowiązków:
• Obsługa administracyjna i organizacyjna Zarządu firmy,
• Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji,
• Opracowywanie raportów i zestawień,
• Współpraca z księgowością i kadrami,
• Przygotowywanie umów i innych dokumentów,
• Dbanie o dobry wizerunek firmy.
• Wykształcenie licencjackie lub wyższe (mile widziany absolwent/-ka uczelni technicznych),
• Dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel w stopniu zaawansowanym),
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• Umiejętność analitycznego myślenia,
• Umiejętność pracy pod presją czasu oraz elastyczność,
• Doświadczenie w prowadzeniu procesu rekrutacji będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Ciekawą pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
• Współpraca z międzynarodowymi środowiskami biznesowymi,
• Wymiana doświadczeń w dziedzinie zarządzania oraz marketingu,
• Atrakcyjne wynagrodzenie oraz przyjazna atmosfera pracy,
• Możliwość rozwoju zawodowego na kilku płaszczyznach.
Firma GROS Engineering sp. z o.o. jest biurem inżynierskim, działającym ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.