Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/11/2019.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

• Obsługa administracyjna i organizacyjna Zarządu firmy,

• Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji,

• Opracowywanie raportów i zestawień,

• Współpraca z księgowością i kadrami,

• Przygotowywanie umów i innych dokumentów,

• Dbanie o dobry wizerunek firmy.

Wymagania

• Wykształcenie licencjackie lub wyższe (mile widziany absolwent/-ka uczelni technicznych),

• Dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel w stopniu zaawansowanym),

• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

• Umiejętność analitycznego myślenia,

• Umiejętność pracy pod presją czasu oraz elastyczność,

• Doświadczenie w prowadzeniu procesu rekrutacji będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

• Ciekawą pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,

• Współpraca z międzynarodowymi środowiskami biznesowymi,

• Wymiana doświadczeń w dziedzinie zarządzania oraz marketingu,

• Atrakcyjne wynagrodzenie oraz przyjazna atmosfera pracy,

• Możliwość rozwoju zawodowego na kilku płaszczyznach.

Prezentacja firmy

Firma GROS Engineering sp. z o.o. jest biurem konstrukcyjnym, działającym w branży... motoryzacyjnej i maszynowej. Jesteśmy firmą ze 100% polskim kapitałem. Stawiamy na młodych i ambitnych ludzi, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności. Od 2017 roku posiadamy również oddziały w Krakowie i Bawarii.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/11/2019
Wymiar etatu:
Niepełny etat - rano
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy:
Po okresie próbnym umowa na czas nie-/określony.
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry