Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/-ka administracji sprzedaży z językiem francuskim
Miejsce pracy: Poznań
Miejsce pracy: Robakowo k/Poznania
Celem tego stanowiska, a Twoim zadaniem będzie:
- przyjmowanie i realizacja zamówień internetowych od klientów
- obsługa platform zamówień e-commerce
- rozpatrywanie reklamacji od klientów w ramach obowiązujących procedur
- współpraca z zagranicznymi działami firmy oraz z klientami - codzienny kontakt mailowy i telefoniczny w języku francuskim
- sporządzanie dokumentów sprzedaży oraz sprawozdań
Oczekiwania pracodawcy, które Kandydat powinien spełniać:
- biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny) - ponad 80% czasu to praca w języku francuskim
- praktyczna znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- dokładność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, sprzedaży
W zamian za pracę nasz Klient zaoferuje Tobie:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w godzinach 8:00-16:00
- Odpowiednie wdrożenie na stanowisko pracy
- Podstawowe narzędzia pracy: telefon, komputer
- Szansę na uczestnictwo w szkoleniach w razie potrzeby
- Wczasy pod gruszą
Oferta dotyczy pracy stałej. Zainteresowane osoby zachęcamy do aplikowania!
Numer referencyjny: AASF/11/19/PZN
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.