#

Asystent HR - praca na start!

Adecco Poland Sp. z o.o.

Stargard, zachodniopomorskie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Asystent HR - praca na start!

Miejsce pracy: Stargard

Zadania:

  • Wsparcie administracyjne Działu HR,
  • realizowanie zadań związanych z organizacją szkoleń i onboardingu pracowników,
  • wsparcie w realizacji procesów rekrutacyjnych,
  • pomoc przy sporządzaniu raportów, zestawień kadrowych i płacowych oraz prezentacji,
  • wsparcie działań employer branding’owych i innych projektach miękkiego HR,
  • współpraca z Agencją Pracy Tymczasowej,
  • wsparcie działu w bieżących zadaniach.

Nie obawiaj się, wszystkiego Cię nauczymy :)


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Dyspozycyjność w pełnym wymiarze.

Co oferujemy:

  • Pracę w oparciu o umowę o pracę tymczasową: 6 miesięcy - z możliwością przedłużenia.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + dodatki!
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia.

Praca w okolicach Szczecina - Stargard.

Szukamy większej ilości osób - poleć ofertę znajomym :)



Numer referencyjny: SZ/06/06/CARGT
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi