Numer oferty: StPr/24/0924
Prowadzenie korespondencji, organizacja i kontrola dokumentów, zarządzanie usługami z których korzysta firma (pocztowe, internetowe, telekomunikacyjne, kurierskie), współpraca i budowanie pozytywnych relacji z klientem, przygotowywanie i prowadzenie dokumentów sprzedaży, wystawianie faktur, dokumentów magazynowych, zamówień i innych handlowych, pomoc administracyjna w przygotowywaniu ofert handlowych, serwisowych i innych, udzielanie informacji na temat oferowanych produktów, pomoc administracyjna w organizacji spotkań, wyjazdów działu sprzedażowego i serwisowego, wsparcie pracowników w bieżących obowiązkach.
Języki:
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Kresowa 7a, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.