Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0924


Obowiązki:

Prowadzenie korespondencji, organizacja i kontrola dokumentów, zarządzanie usługami z których korzysta firma (pocztowe, internetowe, telekomunikacyjne, kurierskie), współpraca i budowanie pozytywnych relacji z klientem, przygotowywanie i prowadzenie dokumentów sprzedaży, wystawianie faktur, dokumentów magazynowych, zamówień i innych handlowych, pomoc administracyjna w przygotowywaniu ofert handlowych, serwisowych i innych, udzielanie informacji na temat oferowanych produktów, pomoc administracyjna w organizacji spotkań, wyjazdów działu sprzedażowego i serwisowego, wsparcie pracowników w bieżących obowiązkach.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B
  • umiejętność obsługi komputera
  • obsługa urządzeń biurowych

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe mile widziane.


Miejsce pracy: Kresowa 7a, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/04/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi