Numer oferty: StPr/20/1209
Obsługa klienta w serwisie mechanicznym zgodnie ze standardami marki
Prowadzenie bazy klientów w CRM, planowanie i terminowa realizacja kontaktów
Reprezentowanie marki w kontaktach z Klientami
Wsparcie pracy działu serwisu mechanicznego i części zamiennych
Budowanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z klientem
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji;
praca w godz.8.00-16.00
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Poznańska 74, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.