#

Asystent Działu HR

HRK S.A.

Zawiercie, śląskie

HRK S.A.

W związku z rozwojem Naszego Klienta, lidera w dziedzinie technologii bezpieczeństwa, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent Działu HRMiejsce pracy: Zawiercie

Zadania:

  • Wsparcie w przygotowaniu listy płac dla zewnętrznego dostawcy
  • Kontaktowanie i wdrażanie nowych pracowników
  • Weryfikacja czasu pracy i frekwencji pracowników
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych zgodnie z potrzebnym harmonogramem
  • Tworzenie pulpitów menedżerskich HR / wskaźników KPI
  • Wsparcie we wdrażaniu systemu komunikacji wewnętrznej w firmie
  • Bieżąca obsługa połączeń telefonicznych, kontaktów mailowych itp.
  • Rejestrowanie i rozporządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, a także dokumentacją wewnętrzną firmy
  • Ustalanie i przygotowywanie spotkań oraz podróży służbowych pracowników firmy

Wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe w dziale personalnym (np. w przygotowaniu listy płac, umów itp.)
  • Doświadczenie na stanowisku Asystenta w firmie produkcyjnej, mile widziane
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • Wysokie poczucie poufności, lojalności i etyki zawodowej
  • Zapewnienie odwiedzającym profesjonalnej gościnności w biurze (np. dostarczanie napojów, przekazywanie spotkań)
  • Umiejętności organizacyjne i interpersonalne
  • Prawo jazdy

Oferujemy:

  • Pracę w firmie będącej liderem na polskim rynku
  • Atrakcyjne warunki płacowe
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pracę w przyjaznej atmosferze
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi