Adecco Poland Sp. z o.o.

Asystent działu HR

Miejsce pracy: Sosnowiec
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Zakres obowiązków:

Relacje z pracownikami i zaangażowanie pracowników
Zaangażowanie pracowników leży u podstaw naszej działalności. Często będziesz pierwszą osobą kontaktową dla naszych pracowników i Twoim zadaniem będzie zapewnianie im wsparcia, oferowanie pomocy oraz udzielanie odpowiedzi na ich pytania. Będziesz również pomagać w analizowaniu różnego rodzaju danych, a także zapewniać wsparcie administracyjne naszych pracowników, dokumenty związane ze stosunkiem pracy, a także przygotowywać raporty związane z obszarem HR. Będziesz ściśle współpracować z Shared Service Center.Będziesz mieć możliwość uczestniczenia w różnych projektach związanych z obszarem HR.
Na tym stanowisku będziesz ściśle współpracować z całym działem HR (także w innych centrach logistycznych), Kierownikami Obszarów wspierając ich w ich obowiązkach.

 


Podstawowe wymagania:
· ukończone (lub w toku) studia wyższe na dowolnym kierunku
· gotowość do ciągłego rozwoju, chęć koncentracji na klientach i wykraczania poza ich oczekiwania,
· umiejętność pracy w zespole oraz zdolność do szybkiego budowania wiarygodności i zaufania,
· gotowość do pracy w dynamicznym środowisku skoncentrowanym na kliencie,
· dobra organizacja pracy, umiejętność radzenia sobie z dużą liczbą obowiązków, wielozadaniowość oraz umiejętność ustalanie priorytetów.

· znajomość języka angielskiego oraz polskiego w mowie i piśmie,
· elastyczność, chęć pracy w niekonwencjonalnym systemie zmianowym (co może obejmować pracę wieczorną i niekiedy w weekendy)
· gotowość do rozpoczęcia pracy na pełny etat

 


Oferujemy:

· pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę tymczasową

· zatrudnienie do końca roku 2017

· możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej korporacji



Numer referencyjny: HRAMZ/2017
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi