Opis stanowiska pracy
• wsparcie Działu Zamówień Publicznych w zakresie realizacji wygranych przetargów
• zamawianie towarów, fakturowanie, organizacja dostaw do klienta końcowego
• bieżąca obsługa zamówień poprzez sklep internetowy i portal aukcyjny
• pakowanie zamówień i przygotowywanie ich do wysyłki
• kompleksowa obsługa Klienta (mail, telefon, chat)
• przygotowywanie raportów / zestawień sprzedaży
Wymagania
• udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy (min. 1 rok),
• znajomość obsługi Allegro oraz PrestaShop mile widziana,
• znajomość obsługi Subiekt GT,
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
• wysokie zdolności komunikacyjne i kreatywność,
• umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,
• samodzielność i dobra organizacji pracy,
• prawo jazdy kat. B
Prezentacja firmy
Swisspol Ltd Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu istnieje od 1992 r. Na p...
Swisspol Ltd Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu istnieje od 1992 r. Na początku współpracy spółka działała w kooperacji z kapitałem szwajcarskim, w dniu dzisiejszym firma w całości posiada kapitał polski i samodzielnie działa w zakresie zakupu, sprzedaży i usług w takich dziedzinach jak:
- Sprzęt i wyposażenie gastronomii,
- Kompleksowe wdrażanie systemu HACCP,
- Realizacja zadań dotyczących wyposażenia powstałych i modernizujących się obiektów hotelowych, pensjonatów, sanatoriów, domów studenckich, szpitali itp.,
- Chemia gospodarcza, profesjonalna, akcesoria do sprzątania.
Głównymi naszymi klientami są jednostki budżetowe takie jak: wojsko, szpitale, gminy, urzędy, uczelnie wyższe, szkoły itp.
Ponadto prowadzimy sklep internetowy pod adresem www.gastro-swiss.pl.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/03/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Premie, dodatki:
- tak
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja