#

ASYSTENT DYREKTORA, SPECJALISTA DS. KADR

REGIONALNE CENTRUM ANIMACJI KULTURY

Zielona Góra, lubuskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0412


Obowiązki:

1. Uzgadnianie, prowadzenie i nadzór nad kalendarzem Dyrektora.
2. Wsparcie Dyrektora w zadaniach informacyjnych i kontrolnych.
3. Pomoc w codziennej organizacji i koordynacji działań Dyrektora.
4. Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna w imieniu Dyrektora.
5. Zapewnienie przepływu i zarządzanie informacjami pomiędzy Dyrektorem a innymi komórkami organizacyjnymi nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w Centrum.
6. Kontakt z partnerami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie.
7. Tworzenie zestawień raportów, analiz, prezentacji na potrzeby Dyrektora.
8. Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących.
9. Zarządzanie dokumentacją w zakresie: wysyłania i odbioru korespondencji, rejestracji pism przychodzących i wychodzących oraz prowadzenia teczek spraw Dyrektora.
10. Przygotowywanie spotkań i zebrań w firmie, planowanie podróży służbowych.
11. Organizacja i planowanie podróży służbowych.
12. Zadania reprezentacyjne: przyjmowanie i opieka nad gośćmi wewnątrz firmy.
13. Inne prace związane z codzienną działalnością administracyjną biura.
14. Organizowanie, obsługiwanie spotkań i konferencji.
15. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Centrum, a w szczególności:
- kompletowanie dokumentów przy przyjęciu nowego pracownika do pracy oraz wymaganych dokumentów w trakcie zatrudnienia,
zakładanie i prowadzenie oddzielnie dla każdego pracownika akt osobowych,
- prowadzenie rejestrów pracowników,
- obsługa programów użytkowych dotyczących spraw osobowych,
- obliczanie wymiarów urlopów wypoczynkowych, kontrola urlopów okolicznościowych, macierzyńskich, wychowawczych i bezpłatnych,
- ustalanie prawa do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i pośmiertnych,
- prowadzenie ewidencji w zakresie urlopów pracowniczych,
- sporządzanie świadectw pracy dla pracowników,
- prowadzenie ewidencji nieobecności w pracy i czasu nieprzepracowanego,
- sporządzanie sprawozdań GUS, PFRON ze stanu i struktury zatrudnienia;



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagane: wykształcenie wyższe: administracja; doświadczenie zawodowe min. 3 lata; komunikatywność, samodzielność, dążenie do rezultatu, umiejętność analitycznego myślenia, sporządzania pism;


Miejsce pracy: Sienkiewicza 11, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: -

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Wynagrodzenie brutto: od 3 400 PLN

Osoba do kontaktu: Monika Barzdo

Email: sekretariat@rcak.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi