Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 29/03/2020.

Asystent ds. Zakupów

Tychy, śląskie

Smart-HR

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Organizowanie transportów (w tym kompletowanie dokumentacji, wysyłkę maszyn, tłumaczenie i opisywanie faktur, zamówienie usług kurierskich),
  • Wysyłkę zamówień na usługi podwykonawców,
  • Zamówienia wewnętrzne,
  • Zamówienia komponentów, materiałów i narzędzi na warsztat i halę,
  • Rozliczanie godzin pracy firm zewnętrznych zgodnie z raportami.

 

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy, mile widziane w dziale zakupów,
  • Znajomości zagadnień dotyczących importu/eksportu (cła, dokumenty przewozowe itp.),
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Dobrej organizacji pracy, umiejętności negocjacji, komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej,
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień z dziedziny elektryki, pneumatyki, hydrauliki.

 

Pracodawca oferuje:

  • Satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę na zastępstwo lub umowę na czas określony (1.5 roku) w intensywnie rozwijającej się, międzynarodowej firmie, z ewentualną możliwością przedłużenia,
  • Koleżeńską atmosferę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet socjalny (w tym ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna),
  • Nowoczesne narzędzia pracy,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i udziału w szkoleniach, w tym kursy językowe dla Pracowników (język angielski oraz język hiszpański).

 

Wymagania

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy zajmującej się projektowaniem i produkcją urządzeń z branży inżynieryjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Logistyka , Praca Zakupy / Zaopatrzenie
do góry