Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem szwedzkim
Profil kandydata
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
- Bardzo dobrą znajomość języka szwedzkiego
- Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
- Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
- Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
Opis stanowiska
Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:
- Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
- Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
- Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
- Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Co oferujemy
- Praca w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
- Ścieżka liderska i ekspercka
- Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
- Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Bogaty pakiet dodatków (fitness, siłownia, kino itp.) wybierasz co chcesz
- Imprezy integracyjne i wspólne świętowanie
- Wolontariat pracowniczy i ciekawe projekty CSR
- Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
- Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
- Parkingi dla rowerzystów i carpooling