Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/02/2019.

Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego

Katowice, śląskie

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Profil kandydata

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:

  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

 

Opis stanowiska

Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:

  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

 

Wymagania

Co oferujemy

 

  • Praca w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
  • Ścieżka liderska i ekspercka
  • Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Bogaty pakiet dodatków (fitness, siłownia, kino itp.) wybierasz co chcesz
  • Imprezy integracyjne i wspólne świętowanie 
  • Wolontariat pracowniczy i ciekawe projekty CSR
  • Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
  • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
  • Parkingi dla rowerzystów i carpooling

 

Prezentacja firmy

Capgemini jest jedną z największych na świecie firm świadczących usługi w zakresie:... konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Sukces naszej działalności tkwi w partnerskim podejściu zarówno do klientów, jak i do pracowników. Jesteśmy harmonijnym zespołem ponad 115 tys. specjalistów w 40 krajach. W Polsce zatrudniamy ponad 4600 osób.

Różnorodność jest naszą siłą. Działamy w międzynarodowym środowisku, a nasi pracownicy to absolwenci różnych kierunków, w tym: ekonomicznych, finansowych, lingwistycznych, inżynierskich oraz informatycznych. Wiedząc, że kapitałem są ludzie, oferujemy naszym pracownikom szeroki zakres szkoleń oraz wsparcie w ich dodatkowych działaniach zmierzających do podnoszenia kompetencji poprzez dofinansowywanie nauki języków obcych, studiów podyplomowych, doktoranckich, MBA oraz szkoleń specjalistycznych. Nasi pracownicy mają możliwość zdobywania doświadczeń zawodowych pracując dla naszych klientów w Polsce i za granicą. Przyjazną atmosferę w firmie potwierdzają wewnętrzne badania oraz zewnętrzne rankingi.

Tym, co nas wyróżnia, jest szczególny sposób współpracy z klientem określany mianem Collaborative Business Experience, czyli współdziałanie w biznesie. Uważamy, że współdziałanie wzmacnia firmę, praca zespołowa daje lepsze efekty, a zaufanie i przestrzeganie partnerskich reguł jest fundamentem współpracy.

Prowadzimy szereg działań na rzecz lokalnych społeczności. U podstaw naszego zaangażowania społecznego leży kultura korporacyjna i wartości, jakimi kierujemy się w codziennej pracy. Firma Capgemini jest sygnatariuszem umowy ONZ zobowiązującej do wspierania i przestrzegania 10 zasad ogłoszonych w światowej umowie dotyczącej praw człowieka, standardów pracy, ochrony środowiska i działalności antykorupcyjnej.

Dołącz do naszych zespołów:

Business Process Outsourcing

BPO obecnie jednym z największych centrów outsourcingowych działających na terenie Polski, świadczącym kompleksowe usługi w 30 różnych językach z zakresu: księgowości, finansów, operacji bankowych, obsługi klienta, zakupów, logistyki oraz marketingu. W biurach BPO w Krakowie i Katowicach zatrudnionych jest obecnie ponad 2400 pracowników.

Infrastructure Outsourcing Services

Centrum IOS, należące do światowej sieci Rightshore®, obsługuje zewnętrznych klientów w zakresie usług zdalnego wsparcia technicznego oraz zdalnego zarządzania infrastrukturą informatyczną klientów. W naszych biurach (Katowice, Kraków, Opole oraz Iasi - Rumunia) Pracują zarówno specjaliści jak i osoby na początku swojej drogi zawodowej, chcące zdobywać doświadczenie zawodowe w firmie będącej liderem w swojej branży. Zatrudniamy ponad 1600 osób, obsługując 40 klientów w 20 językach.

Rekrutację prowadzimy przez cały rok.

Ze względu na specyfikę pracy, zarówno do Centrum BPO, jak i IOS poszukujemy osób ze zdolnościami analitycznymi i interpersonalnymi, które potrafią pracować w zespole. Każde z oferowanych przez nas stanowisk wymaga znajomości języka angielskiego lub innego języka obcego. Zatrudniamy studentów i absolwentów wszystkich kierunków; preferowane są specjalności ekonomiczne, finansowe, lingwistyczne oraz techniczne. W związku z dynamicznym rozwojem planujemy zatrudnić w tym roku kilkuset nowych pracowników.

Więcej o nas na: www.pl.capgemini.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
31/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca IT - Konsulting , Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry