#

ASYSTENT DS. OBSŁUGI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ

MarcoStr Agnieszka Strycharz

Wola Mielecka, podkarpackie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1747


Obowiązki:

Przygotowywanie przesyłek do wysyłki. Pakowanie towaru i zabezpieczenie paczek. Drukowanie listów przewozowych. Organizacja i porządek na stanowisku pracy. Podstawowa obróbka zdjęć produktów. Rozliczanie zwrotów od klientów. Prace pomocnicze związane z bieżącą obsługą sprzedaży internetowej.

Pracodawca oferuje:
umowę o pracę, możliwość przyuczenia, doświadczenie w branży e-commerce.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Chęć do pracy i zaangażowanie, dokładność i odpowiedzialność, umiejętność obsługi komputera, mile widziana znajomość programów do obróbki zdjęć, dobra organizacja pracy własnej.


Miejsce pracy: 39-300 Wola Mielecka 649, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mailowy: marcostr2004@interia.pl lub marekstrycharz@interia.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Internet / e-commerce

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi