Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/05/2020.

Opis stanowiska pracy

Zadania:
• Administracja danymi dostarczanymi prze klientów,
• Kontakt z klientem w języku obcym za pośrednictwem maila lub telefonu,
• Kooperacja z placówkami zagranicznymi,
• Raportowanie do lidera zespołu


Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Chęć rozwoju w środowisku międzynarodowym
• Zdolności analityczne,
• Gotowość do podejmowania wyzwań (doświadczenie nie jest wymagane)


Nasz Klient oferuje:
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia
• Stabilizację zawodową w oparciu o umowę o pracę
• Program szkoleniowy dla każdego nowego pracownika
• Pakiet benefitów - Karta Multisport, ubezpieczenie medyczne, dofinansowanie do kursów językowych i certyfikatów i in.


Prezentacja firmy

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i... konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group. Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry