

W związku z rozwojem struktur L.M. Group, poszukujemy osób gotowych kontynuować swoją karierę zawodową na stanowisku:
Asystent ds. AP w dziale księgowo-administracyjnym z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.
Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży BPO?SSC pooszukujemy kandydatów na stanowisko związane z obsługą klienta biznesowego.
Reference number: MAKO
Workplace: Poznań
Obowiązki na stanowisku:
- Wykonywanie codziennych zadań związanych z płatnościami i należnościami
- Dbanie o zachowanie procedur określonych w przedsiębiorstwie
- Sprawdzanie i księgowanie przychodzących faktur
- Weryfikacja dokumentów sprzedażowych i innych
- Wprowadzanie danych do systemu na podstawie posiadanych dokumentów
- Kontakt z dostawcami i partnerami biznesowymi (tylko w zakresie codziennych obowiązków związanych z AP)
- Pomoc przy tworzeniu raportów
- Analiza danych
- Przygotowywanie propozycji płatności
- Negocjacje (wspieranie zespołu w zakresie AP)
- Współpraca z zespołem w działaniach audytowych
- Aktualizacja dokumentów sprzedażowych
- Zastępowanie członków zespołu w razie konieczności
- Wykonywanie innych obowiązków w zakresie AP
Wymagania stawiane kandydatom:
- Znajomość j. angielskiego na poziomie B1 - lub podstawowym
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1
- Doświadczenie na podobnym stanowisku lub wykształcenie kierunkowe, będą stanowiły dodatkowy atut
- Zdolność do logicznego myślenia
- Analityczne podejścia do problemów
- Umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej
- Samodzielność i odpowiedzialność
Nasz klient oferuje:
- Stabilne, długotrwałe zatrudnienie oparte na umowie o pracę
- Legalne zatrudnienie
- Możliwość długoletniej współpracy
- Możliwość awansów wewnątrz firmy
- Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Elastyczne godziny pracy (start między 6.30 a 10.00)
- Pracę hybrydową lub stacjonarną w biurze w Poznaniu
- Benefity (opieka medyczna, multisport, dodatkowy dzień wolny - 24 grudnia, oraz system premiowy
- Pakiet szkoleń na początku pracy (stacjonarnie) oraz szkolenia uzupełniające