#

Asystent Contact Center

EURO NET Sp. z o.o.

Lublin, lubelskie

EURO NET Sp. z o.o.
Jesteśmy polską firmą od ponad 30 lat działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. W ramach naszej organizacji funkcjonuje ogólnopolska Sieć Sklepów RTV EURO AGD, największy sklep internetowy w Polsce – www.euro.com.pl i Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska Sieć Transportu, Magazyny Centralne i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.

Asystent Contact Center

Miejsce pracy: Lublin

Jesteśmy polską firmą, która od 25 lat działa na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. Docieramy do Klientów za pośrednictwem trzech kanałów sprzedaży: ogólnopolskiej sieci sklepów, jednego z największych sklepów internetowych w Polsce wwweurocompl oraz przez Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska sieć transportu, Magazyn Centralny i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.Pracują dla nas specjaliści różnych dziedzin, którzy tworzą i wdrażają projekty, mające wpływ na działanie całej Firmy.

Nasi pracownicy rozwijają się z nami – 80% osób na stanowiskach kierowniczych w naszej Firmie awansowało w ramach rekrutacji wewnętrznych.

To co dla nas ważne, to zaangażowanie, otwartość, chęć do pracy i gotowość na wyzwania.

Dołącz do Naszego zespołu jako:

 

Asystent Contact Center

 

Jeśli posiadasz:

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • dobrą dykcję i miły tembr głosu
  • motywację do realizacji wyznaczonych celów
  • dobrą znajomość obsługi komputera
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • minimum średnie wykształcenie
  • chęć rozwoju umiejętności sprzedażowych

 

Jeżeli masz do zaoferowania:

  • doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze Klienta
  • znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
  • umiejętności sprzedażowe
  • nastawienie na realizację celów
  • chęć rozwoju i dzielenia się wiedzą
  • entuzjazm i zaangażowanie
  • wysoką kulturę osobistą
  • wysokie zdolności komunikacyjne
  • umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office
  • umiejętność współpracy w zespole

 

Na czym będzie polegała Twoja praca?

  • Sprzedaży produktów i usług oferowanych przez sklep internetowy – połączenia przychodzące
  • Obsłudze procesów sprzedażowych, informacyjnych i reklamacyjnych
  • realizacji indywidualnych planów sprzedażowych
  • dbanie o wysoki poziom jakości Obsługi Klienta – zgodnie z wyznaczonymi standardami
  • doradztwie przy wyborze produktów i usług
  • obsłudze innych kanałów komunikacji – Chat & Email
  • dodatkowych zadaniach zleconych przez przełożonego

 

Możemy Ci zaproponować:

  • wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość wypracowania atrakcyjnej premii wynikowo-jakościowej
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem w swojej branży
  • pakiet szkoleniowy, który zapewni Ci 100 % przygotowanie do wykonywanych obowiązków
  • dofinansowanie do pakietu socjalnego
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • ścieżkę rozwoju zawodowego w strukturach firmy.

 

wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez EURO-net Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi