Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/10/2018.

Asystent Biura z j. niemieckim i angielskim

Łódź (Głuchów obok Tuszyna), łódzkie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent Biura z j. niemieckim i angielskim
Łódź (Głuchów obok Tuszyna)
NR REF.: 1103882


Twoja nowa firma

Dla naszego klienta, firmy Zalando - prowadzącejwiodącą w Europie platformę modową - poszukuje kandydatów na stanowisko Asystenta z j.niemieckim i angielskim w dziale Facility Management, w Centrum Logistycznym pod Łodzią (w Głuchowie obok Tuszyna).

Twoja nowa praca

Jako Asystent w dziale Facility Management będziesz uczestniczył w otwieraniu nowego Centrum Logistycznego firmy Zalando, co niesie ze sobą mnóstwo fascynujących wyzwań. Twoja praca będzie polegała na wspieraniu w pracach biurowych kierownika działu:
  • W obowiązkach zwiazanych z korespondencją i organizacją
  • Tłumaczeniem dokumentacji z j. niemieckiego
  • Koordynacji, zamówieniach i nadzorze nad podwykonawcami (np. firmą sprzątającą)
  • Braniu czynnego udziału w przyjmowaniu ofert, materiałów i części
  • Opieką nad dokumentacją w systemie utrzymania budowli

Jakie wymagania powinieneś spełniać

- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2+/C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
- Doskonałe umiejetności organizacyjne
- Komunikatywność
- Nie jest wymagane doświadczenie na stanowisku asystenckim (chociaż jest plusem)
- Nie jest wymagana wiedza techniczna!

W zamian za to:

Zdobędziesz doswiadczenie pracy dla tak znanej i międzynarodowej marki jak Zalando oraz poznajsz jej luźną atmosferę kierowaną mottem "Everyday is Friday!".Oferujemy umowę o pracę, szereg benefitów i mnóstwo ekscytujących wyzwań!


Brzmi ciekawie? Aplikuj!
Kliknij przycisk 'apply now' i załącz swoje aktualne CV, lub skontaktuj się mailowo na adres adrianna.wojcik@hays.pl
Jeśli szukasz innego rodzaju pracy, skontaktuj się i wspólnie porozmawiajmy o możliwościach rozwoju Twojej kariery.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry