Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/05/2021.

Opis stanowiska pracy

Asystent/ Asystentka Zarządu
Wroclaw
NR REF.: 1149037

Asystent / Asystentka zarządu z językiem niemieckim

 Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy poszukujemy osoby na stanowisko Asystent / Asystentka zarządu z językiem niemieckim.

Lokalizacja: Wrocław

Do Twoich zadań należeć będzie wsparcie administracyjne wrocławskiego oddziału iteratec: -p omoc w przygotowywaniu zewnętrznych i wewnętrznych spotkań oraz imprez, dopracowywanie szczegółów i opieka nad nimi, -wspieranie procesów HR (Onboarding, Offboarding, rozliczanie czasu pracy), współpraca z firmami zewnętrznymi w tym zakresie, -współpraca z działem HR z centrali w Monachium, przygotowywanie raportów i koordynowanie obiegu dokumentów, -pomoc w organizacji pracy zarządu iteratec #nurdemteam, w tym tworzenie prezentacji oraz sprawozdań z prac rady nadzorczej, -wspieranie iteratec #nurdemteam w zakresie zarządzania i administrowania danymi dotyczącymi organizacji oraz jej członków: współorganizowanie oraz współprowadzenie zgromadzeń ogólnych, protokołowanie danych oraz wniosków ze spotkań organizacji, kontrolowanie statusu realizacji wyznaczonych celów i zadań, zarządzanie dokumentacją oraz aktualnościami, w tym aktualizowanie treści dotyczących organizacji na stronie www oraz w social mediach.

Poszukujemy kandydatów posiadających znajomość j. niemieckiego i angielskiego. Idealny Kandydat powinien posiadać doświadczenie z zakresu HR, wsparcia zarządu, Office Management,
b ardzo dobrze znać pakiet MS Office, efektywnie planować swoją pracę, ustalać priorytety i samodzielnie realizować powierzone zadania.

 Firma oferuje pracę w kompetentnym zespole, na który zawsze można liczyć, możliwość częściowej pracy zdalnej, wyjazdy integracyjne (wigilia w Monachium, wiosenny wyjazd w Alpy), możliwości rozwoju (udział w konferencjach, workshopach, szkolenia technicznych oraz językowych), oraz benefity pozapłacowe (MultiSport, Medicover, AXA ubezpieczenie na życie, karta LunchPass).

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry