#

Asystent/ Asystentka Zarządu

Smart-HR

Tychy, śląskie

Smart-HR
SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa personalnego, realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta – firmy consultingowej rozwijającej się na rynku polskim i europejskim, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Tychy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie kalendarza spotkań oraz planowanie czasu pracy Zarządu,
  • Wsparcie w bieżących działaniach administracyjnych,
  • Organizację zebrań, szkoleń oraz spotkań,
  • Koordynację komunikacji z klientami,
  • Wsparcie w zarządzaniu projektami,
  • Analizę rynku i konkurencji,
  • Koordynację sprawnego przepływu informacji w firmie.

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenia wyższego (mile widziane: ekonomiczne, handlowe, finansowo-rachunkowe),
  • Bardzo dobrej obsługi komputera,
  • Umiejętności organizacyjnych, planowania i samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • Umiejętności wyszukiwania informacji,
  • Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
  • Znajomości organizacji spółki z o.o.,
  • Gotowości do odbywania sporadycznych podróży służbowych.

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, 
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, premie świąteczne i urodzinowe),
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00,
  • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Smart-HR

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi