Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/08/2019.

ASYSTENT / ASYSTENTKA ZARZĄDU

Katowice, śląskie

Inet Group sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Od ponad dekady współpracujemy z Klientami B2B na terenie całego Kraju. Budujemy długotrwałe relacje, oparte na zaufaniu i wzajemnych, wymiernych korzyściach

 

Poszukujemy specjalistki (lub specjalisty), która będzie:

  • realizować zadania asystenckie zlecone przez Zarząd,
  • przygotowywać, kompletować i dystrybuować materiały na potrzeby spotkań Zarządu i Rady Nadzorczej oraz Walnych Zgromadzeń Spółki,
  • planować, organizować i prowadzić kalendarz spotkań (w tym podróży służbowych) Zarządu i Pracowników,
  • zapewniać komunikację pomiędzy pracownikami i klientami poprzez obsługę telefonów i dedykowanych firmowych skrzynek mailowych,
  • obsługiwać korespondencję przychodzącą i wychodzącą, w tym w elektronicznym i papierowym systemie obiegu dokumentów,
  • prowadzić ewidencję dokumentacji, w tym rejestru umów i pełnomocnictw,
  • wystawiać i weryfikować dokumenty i faktury,
  • organizować zaopatrzenia Spółki w materiały biurowe, artykuły spożywcze itp.,

 

Gwarantujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • po 3 miesiącach okresu próbnego umowę o pracę;
  • szkolenia i wsparcie zespołu,
  • uczestnictwo w największych konferencjach branżowych w Polsce,
  • pracę na gotowej i kompletnej bazie wszystkich potencjalnych Klientów w Polsce;
  • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, licencjonowane oprogramowanie, baza danych CRM;
  • pracę w zgranym i energicznym zespole młodych ludzi;
  • wyjazdy i spotkania integracyjne;
  • codzienną świeżo-mieloną kawę bez limitu;

 

Jeśli chcesz do nas dołączyć, byłoby świetnie, gdybyś:

  • miała doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • posiadała podstawową znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania organów Spółki (w tym kodeksu spółek handlowych),
  • doskonale radziła sobie z pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point) oraz Outlooka,
  • dobrze planowała i organizowała swoją pracę,
  • była samodzielna w wykonywaniu powierzonych zadań (co nie znaczy, że nie możesz liczyć na wsparcie całego zespołu)
  • była otwarta na ludzi, komunikatywna i kulturalna,

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk APLIKUJ.

Prezentacja firmy

iNET Group - Ogólnopolska Grupa Internetowa

Czym jest iNET Group?

iNET... Group działa od roku 2007, jako Ogólnopolska Grupa Internetowa skupiająca pod jedną marką ponad 200 małych i średnich przedsiębiorców spośród polskich operatorów telekomunikacyjnych.

Jakie są cele iNET Group?

Celem iNET Group jest wspieranie krajowych operatorów telekomunikacyjnych. Firmy zrzeszone w ramach iNET Group tworzą wspólną, silną markę oraz budują przewagę konkurencyjną dzięki ofercie usług z zakresu dostępu do internetu, telefonii VoIP, telewizji IPTV oraz innych usług świadczonych zarówno w modelu B2C jak i B2B.

iNET Group pełni funkcję integratora branży realizującego, razem ze swoimi Partnerami, wspólne cele gospodarcze. Współpracujemy z pozostałymi integratorami branżowymi starając się aby nasze działania zazębiały się i przynosiły wspólne dobro dla całej branży.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry