Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/04/2019.

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0324


Obowiązki:

- koordynowanie kalendarza przełożonego,
- organizowanie spotkańoraz wyjazdów służbowych,
- zapewnienie prawidłowego redagowania dokumentów wewnątrz organizacji,
- wsparcie w przygotowywaniu dokumentów oraz korespondencji,
- zestawiwenie i przygotowywanie informacji naspotkania,
- przygootowywanie dokumentacji, raportów, prezentacji na sotkania Rady Nadzorczej, posiedzenia zarządu.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • znajomość programów MS Office
  • prawo jazdy kat B
  • obsługa programu Excel

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Zawód:

  • Asystent zarządu

Pozostałe wymagania:

  • Oczekiwania pracodawcy: Umiejętność budowania interpersonalych relacji oraz savoir-vivre na wysokim poziomie, umiejętność bardzo dobrej organizacji i planowania pracy własnej. Nienaganna kultura osobista, komunikatywność, zaangażowanie. Znajomość zasad prowadzenia i przygotowywania korespondencji.


Miejsce pracy: Przemysłowa 4, 11-300 Biskupiec, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Osoba do kontaktu: Adam Paterek

Telefon: 897152071wew.35


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Analityka , Praca Administracja / Sekretariat
do góry