Asystent / Asystentka zarządu z językiem niemieckim
WroclawAsystent / Asystentka zarządu z językiem niemieckim
Wroclaw
NR REF.: 1152949
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka zarządu z językiem niemieckim.
Do Twoich zadań należeć będzie wsparcie administracyjne wrocławskiego oddziału firmy:
-pomoc w przygotowywaniu zewnętrznych i wewnętrznych spotkań oraz imprez, dopracowywanie szczegółów i opieka nad nimi,
-wspieranie procesów HR (Onboarding, Offboarding, rozliczanie czasu pracy), współpraca z firmami zewnętrznymi w tym zakresie,
-współpraca z działem HR z centrali w Monachium, przygotowywanie raportów i koordynowanie obiegu dokumentów,
-pomoc w organizacji pracy zarządu firmy, w tym tworzenie prezentacji oraz sprawozdań z prac rady nadzorczej,
-wsparcie w zakresie zarządzania i administrowania danymi dotyczącymi organizacji oraz jej członków
Poszukujemy kandydatów posiadających znajomość j. niemieckiego i angielskiego.
Idealny Kandydat powinien :
- posiadać doświadczenie z zakresu HR, wsparcia zarządu, Office Management,
- bardzo dobrze znać pakiet MS Office,
- efektywnie planować swoją pracę, ustalać priorytety i samodzielnie realizować powierzone zadania.
Firma oferuje pracę w kompetentnym zespole, na który zawsze można liczyć, możliwość częściowej pracy zdalnej, wyjazdy integracyjne (wigilia w Monachium, wiosenny wyjazd w Alpy), możliwości rozwoju (udział w konferencjach, workshopach, szkolenia technicznych oraz językowych), oraz benefity pozapłacowe (MultiSport, Medicover, AXA ubezpieczenie na życie, karta LunchPass).
Jeśli ta oferta brzmi interesująco, nie czekaj, APLIKUJ !
Wroclaw
NR REF.: 1152949
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka zarządu z językiem niemieckim.
Do Twoich zadań należeć będzie wsparcie administracyjne wrocławskiego oddziału firmy:
-pomoc w przygotowywaniu zewnętrznych i wewnętrznych spotkań oraz imprez, dopracowywanie szczegółów i opieka nad nimi,
-wspieranie procesów HR (Onboarding, Offboarding, rozliczanie czasu pracy), współpraca z firmami zewnętrznymi w tym zakresie,
-współpraca z działem HR z centrali w Monachium, przygotowywanie raportów i koordynowanie obiegu dokumentów,
-pomoc w organizacji pracy zarządu firmy, w tym tworzenie prezentacji oraz sprawozdań z prac rady nadzorczej,
-wsparcie w zakresie zarządzania i administrowania danymi dotyczącymi organizacji oraz jej członków
Poszukujemy kandydatów posiadających znajomość j. niemieckiego i angielskiego.
Idealny Kandydat powinien :
- posiadać doświadczenie z zakresu HR, wsparcia zarządu, Office Management,
- bardzo dobrze znać pakiet MS Office,
- efektywnie planować swoją pracę, ustalać priorytety i samodzielnie realizować powierzone zadania.
Firma oferuje pracę w kompetentnym zespole, na który zawsze można liczyć, możliwość częściowej pracy zdalnej, wyjazdy integracyjne (wigilia w Monachium, wiosenny wyjazd w Alpy), możliwości rozwoju (udział w konferencjach, workshopach, szkolenia technicznych oraz językowych), oraz benefity pozapłacowe (MultiSport, Medicover, AXA ubezpieczenie na życie, karta LunchPass).
Jeśli ta oferta brzmi interesująco, nie czekaj, APLIKUJ !
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.