Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/08/2019.

Asystent/Asystentka zarządu ds. finansów

Zielona Góra, lubuskie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy kandydata na stanowisko Asystent/Asystentka zarządu ds. finansów

Informacje o kliencie

Dla naszego klienta poszukujemy kompetentnej i sumiennej osoby, odpowiedzialnej za bieżące wsparcie zarządu w kwestiach księgowo-finansowych oraz pomoc przy czynnościach kadrowych i administracyjnych.

Opis stanowiska

  • Utrzymanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
  • Koordynacja oraz procesowanie dokumentów kosztowych i sprzedażowych;
  • Wprowadzenie płatności do systemu CRM systemu księgowego, systemu bankowego;
  • Wystawianie faktur sprzedażowych;
  • Kompensaty wzajemnych należności i zobowiązań;
  • Wsparcie działu księgowego w obsłudze audytów i kontroli;
  • Uzgadnianie, potwierdzenie sald rozrachunków z kontrahentami;
  • Księgowanie faktur sprzedaży, faktur zakupu, wyciągów bankowych;
  • Prowadzenie dzienników korespondencyjnych;
  • Korespondencja dotycząca tytułów egzekucyjnych;
  • Wsparcie Specjalisty ds. Kadr i Płac w bieżących pracach

Profil kandydata

  • Stopień licencjata w administracji lub stopień administracji biznesu
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenia w księgowości
  • Znajomość oprogramowania MS Office, Excel;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego-- jeśli to możliwe- znajomość innego języka, najlepiej hiszpańskiego lub włoskiego
  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych;
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole;
  • Samodzielność, inicjatywa, dokładność, samodyscyplina, systematyczność w wykonywaniu swoich obowiązków.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na umowy o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Przyjazną i otwartą atmosferę;
  • Możliwość rozwoju

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Inne
do góry