Opis stanowiska pracy
Międzynarodowa Agencja Pośrednictwa Pracy Trummer Personalservice Opole Sp. z o.o. (certyfikat nr 8562), poszukuje do biura w Opolu ASYSTENTKĘ bądź ASYSTENTA ds. HR.
Obowiązki:
- sprawdzanie znajomości języka niemieckiego
- Telefoniczna akwizycja i obsługa pracowników Pracodawcy
- Obsługa urządzeń biurowych
- Przygotowywanie, segregowanie i kompletowanie dokumentów oraz skanowanie ich archiwizowanie
- Publikacja ofert pracy
- Obsługa firmowej poczty elektronicznej
- Kontakt telefoniczny oraz mailowy z naszymi dysponentami zagranicznymi
- Rozwiązywanie bieżących problemów
- Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego
- Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego
- Inne zadania usprawniające prawidłowe funkcjonowanie biura
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Prace w pełnym wymiarze godzin
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Dodatkowe benefity tj. prywatny pakiet medyczny
- Możliwość rozwoju i zdobywanie cennego doświadczenia zawodowego
- Prace w międzynarodowym środowisku
- Lokalizacja biura w centrum, blisko PKP
Wymagania
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, w tym komunikatywność i umiejętność budowania relacji z ludźmi
- Wysoka kultura osobista
- Samodzielność w wykonywaniu obowiązków, systematyczność, skrupulatność i rzetelność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Znajomość pakietu MS Office
- Zaangażowanie oraz chęć do pracy w międzynarodowym zespole
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV w języku niemieckim wraz z kopią dokumentów potwierdzających kwalifikacje.
Z góry dziękujemy za przesłane życiorysy oraz informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Nasza strona internetowa: http://www.trummer.eu/pl/
Prezentacja firmy
Trummer Personalservice Opole Sp. z o.o. - jesteśmy agencją pracy...
Trummer Personalservice Opole Sp. z o.o. - jesteśmy agencją pracy tymczasowej z 25-letnim doświadczeniem. Pragniemy zaproponować Państwu skuteczne rozwiązania w zakresie usług i leasingu personelu i jednocześnie zapewnić o wysokiej jakości naszych usług.Firma Trummer została założona w roku 1987 w Austrii a w ostatnim dziesięcioleciu przerodziła się w przodujący koncern międzynarodowy zajmujący się pośrednictwem pracy. Główna siedziba firmy znajduje się w Dietersdorf am Gnasbach w Austrii, pozostałe filie znajdują się w Niemczech, Węgrzech, Słoweni a od niedawna równiez w Polsce. W roku 2003 zdobyliśmy certyfikat EN ISO 9001:2000.Podstawa naszego sukcesu to profesjonalność i kompetencje naszych pracowników. Przejmujemy odpowiedzialność za całość prac związanych z procesem rekrutacji i administracji. Poprzez otwarte i szczere doradztwo, zyskaliśmy zaufanie naszych pracowników i naszych klientów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/11/2021
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Wynagrodzenie
- 3 500PLN - 3 800PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca HR / Kadry / Rekrutacja