Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/10/2021.

Opis stanowiska pracy

Międzynarodowa Agencja Pośrednictwa Pracy Trummer Personalservice Opole Sp. z o.o. (certyfikat nr 8562), poszukuje do biura w Opolu ASYSTENTKĘ bądź ASYSTENTA ds. HR.

 

Obowiązki:

  • sprawdzanie znajomości języka niemieckiego
  • Telefoniczna akwizycja i obsługa pracowników Pracodawcy
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Przygotowywanie, segregowanie i kompletowanie dokumentów oraz skanowanie ich archiwizowanie
  • Publikacja ofert pracy
  • Obsługa firmowej poczty elektronicznej
  • Kontakt telefoniczny oraz mailowy z naszymi dysponentami zagranicznymi
  • Rozwiązywanie bieżących problemów
  • Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego
  • Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego
  • Inne zadania usprawniające prawidłowe funkcjonowanie biura

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Prace w pełnym wymiarze godzin
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe benefity tj. prywatny pakiet medyczny
  • Możliwość rozwoju i zdobywanie cennego doświadczenia zawodowego
  • Prace w międzynarodowym środowisku
  • Lokalizacja biura w centrum, blisko PKP

Wymagania

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, w tym komunikatywność i umiejętność budowania relacji z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista
  • Samodzielność w wykonywaniu obowiązków, systematyczność, skrupulatność i rzetelność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Zaangażowanie oraz chęć do pracy w międzynarodowym zespole

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV w języku niemieckim wraz z kopią dokumentów potwierdzających kwalifikacje.

 

Z góry dziękujemy za przesłane życiorysy oraz informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Nasza strona internetowa: http://www.trummer.eu/pl/

Prezentacja firmy

Trummer Personalservice Opole Sp. z o.o. - jesteśmy agencją pracy tymczasowej z 25-letnim... doświadczeniem. Pragniemy zaproponować Państwu skuteczne rozwiązania w zakresie usług i leasingu personelu i jednocześnie zapewnić o wysokiej jakości naszych usług.

Firma Trummer została założona w roku 1987 w Austrii a w ostatnim dziesięcioleciu przerodziła się w przodujący koncern międzynarodowy zajmujący się pośrednictwem pracy.

Główna siedziba firmy znajduje się w Dietersdorf am Gnasbach w Austrii, pozostałe filie znajdują się w Niemczech, Węgrzech, Słoweni a od niedawna równiez w Polsce.

W roku 2003 zdobyliśmy certyfikat EN ISO 9001:2000.
Podstawa naszego sukcesu to profesjonalność i kompetencje naszych pracowników. Przejmujemy odpowiedzialność za całość prac związanych z procesem rekrutacji i administracji. Poprzez otwarte i szczere doradztwo, zyskaliśmy zaufanie naszych pracowników i naszych klientów.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/10/2021
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Przedział wynagrodzenia:
3.500,00 zł - 3.800,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry