Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Międzynarodowa Agencja Pośrednictwa Pracy Trummer Personalservice Opole Sp. z o.o. (certyfikat nr 8562), poszukuje do biura w Opolu ASYSTENTKĘ bądź ASYSTENTA ds. HR.
Obowiązki:
sprawdzanie znajomości języka niemieckiego
Telefoniczna akwizycja i obsługa pracowników Pracodawcy
Obsługa urządzeń biurowych
Przygotowywanie, segregowanie i kompletowanie dokumentów oraz skanowanie ich archiwizowanie
Publikacja ofert pracy
Obsługa firmowej poczty elektronicznej
Kontakt telefoniczny oraz mailowy z naszymi dysponentami zagranicznymi
Rozwiązywanie bieżących problemów
Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego
Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego
Inne zadania usprawniające prawidłowe funkcjonowanie biura
Oferujemy:
Umowę o pracę
Prace w pełnym wymiarze godzin
Atrakcyjne wynagrodzenie
Dodatkowe benefity tj. prywatny pakiet medyczny
Możliwość rozwoju i zdobywanie cennego doświadczenia zawodowego
Prace w międzynarodowym środowisku
Lokalizacja biura w centrum, blisko PKP
Wymagania:
Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, w tym komunikatywność i umiejętność budowania relacji z ludźmi
Wysoka kultura osobista
Samodzielność w wykonywaniu obowiązków, systematyczność, skrupulatność i rzetelność
Umiejętność pracy pod presją czasu
Znajomość pakietu MS Office
Zaangażowanie oraz chęć do pracy w międzynarodowym zespole
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV w języku niemieckim wraz z kopią dokumentów potwierdzających kwalifikacje.
Z góry dziękujemy za przesłane życiorysy oraz informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.