Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.
Asystent administracji międzynarodowej z j. niemieckim
Miejsce pracy: ŁódźZadania:
• Dbanie o poprawny obieg dokumentów w dziale księgowości,
• Zarządzanie fakturami w programie SAP,
• Sporządzanie zestawień, raportów i analiz,
• Archiwizacja dokumentów,
• Kontakt z klientem wewnętrznym w j. obcym w kontekście poprawności dokumentacji,
• Okazjonalne tłumaczenia na potrzeby działu,
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - poziom B2,
• Język angielski na poziomie komunikatywnym - B1/B2,
• Chęć rozwoju i zdobywania doświadczenia,
• Pierwsze doświadczenie w obszarze administracji / finansów / księgowości (studia, staż, praca) będzie atutem,
• Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin,
Nasz Klient oferuje:
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
• Stabilność zawodową - umowa o pracę,
• Kompleksowy i dopracowany program wdrożeniowy dopasowany do indywidualnych potrzeb,
• Szansę na rozpoczęcie kariery w międzynarodowej organizacji,
• Możliwości rozwoju w wielokulturowym środowisku,
• Pakiet benefitów - Karta Multisport, ubezpieczenie medyczne, bonusy, vouchery.