Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/05/2021.

Associate Director of the marketing department

Poznan, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Associate Director of the marketing department
Poznan
NR REF.: 1148208

Twoja następna firma
Dla firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, zajmującej się doradztwem w szkolnictwie wyższym 

Twoje następne stanowisko 
Zastępca Dyrektora działu marketingu

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Idealny kandydat na tym stanowisku posiada wykształcenie wyższe, minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem, posiada bogato rozwinięte kompetencje miękkie, potrafi koordynować kilka projektów jednocześnie i organizować pracę zespołu jak i własną. 7 lat doświadczenia w marketingu będzie dodatkowym atutem.

Co zyskujesz?
Umowa o pracę na pełen etat, dostęp do specjalistycznej wiedzy, szkolenia, Medicover, Karta Multisport,
kreatywne środowisko pracy.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry