Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/11/2018.

Application Support / Support Group Manager

Wrocław, dolnośląskie

Ework Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Job duties include:

  • maintenance of SQL scripts and stored procedures
  • perform application root cause analysis and problem investigation
  • write articles in support knowledge base to improve efficiency
  • dividing the tasks between the support group team members
  • making sure that support team is providing courteous customer service in an accurate and timely manner
  • facilitating communication between support and development parts of the team
  • keeping management informed of outstanding issues
  • preparing weekly/monthly reports of the team performance
  • monitoring cases which are assigned to the support team

Requirements:

  • general IT knowledge
  • SQL basics
  • proficient at Windows server knowledge
  • MS Excel proficiency
  • excellent communication skills
  • fluent English
  • ITIL foundation certificate would be a plus
  • Agile & teamwork approach

Benefits:

  • individually chosen trainings and courses
  • professional and career growth
  • Multisport and private medical care cards
  • an interesting job for a big organization
  • transparent work conditions with both Ework Group and the Client

Prezentacja firmy

Jesteśmy największą siecią konsultantów w Europie. Wśród naszych klientów jest około 160... krajowych i międzynarodowych firm, instytucji publicznych i organizacji. Każdego miesiąca otrzymujemy około 500 nowych zapytań o usługi konsultingowe.

Zostań konsultantem przyszłości!
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Bazy danych , Praca IT - Konsulting , Praca IT - Programowanie / Analizy , Praca IT - Kontrola jakości , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry