Od 20 lat specjalizujemy się w pozyskiwaniu profesjonalistów z szeroko pojętej branży informatycznej oraz branż pokrewnych. Nasza główna siedziba znajduje się we Wrocławiu. Od 2017 roku spółka działa pod nazwą IFIRMA SA, jednak usługi rekrutacyjne niezmiennie świadczymy jako Power Media. Jesteśmy ekspertami w łączeniu wykwalifikowanych talentów z pracodawcami, którzy ich poszukują. Nawiązujemy trwałe relacje z naszymi klientami zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264
Application Support Engineer
Naszym klientem jest międzynarodowa firma tworząca oprogramowanie dla przemysłu nauk biologicznych. Tworzony przez firmę produkt jest wykorzystywany przez największe światowe firmy biofarmaceutyczne pomagając im w dążeniu do szybszego odkrywania leków. Firma istnieje na rynku od 1999 roku i zatrudnia obecnie ponad 150 specjalistów zamieszkujących głównie w Wielkiej Brytanii, USA i Polsce.
Firma poszukuje osoby na stanowisko Application Support Engineer, która będzie odpowiedzialna za zapewnianie wsparcia klientom firmy na całym świecie.
Godziny pracy: US hours (14 – 22)
Tryb pracy: Hybrydowo - Wrocław (3 dni zdalnie/2 dni z biura)
Zakres obowiązków:
- Ścisła współpraca z innymi pracownikami wsparcia zlokalizowanymi na całym świecie (Wielka Brytania, USA, Polska)
- Zapewnianie wsparcia dla klientów firmy i podejmowanie działań w celu terminowego (zgodnie z ustalonymi SLA) rozwiązywania problemów wynikających z systemów zainstalowanych u klientów
- Badanie zgłoszonych przez klienta problemów poprzez zdalny dostęp (np. VPN, Webex itp.) do systemów klientów.
- Zbieranie odpowiednich dowodów umożliwiających dalszą diagnozę przez innych pracowników firmy
- Wykonanie napraw danych lub zmian konfiguracji w celu rozwiązania problemów
- Prowadzenie szczegółowych rejestracji w systemach wsparcia i żądań zmian
- Testowanie i stosowanie napraw, takich jak skrypty/patche lub koordynowanie ich stosowania poprzez odpowiednich przedstawicieli klientów.
- Utrzymywanie aktywnych i doskonałych relacji z klientami.
- Rozwijanie silnej wiedzy funkcjonalnej na temat systemu
- Ścisła współpraca z zespołem rozwoju oprogramowania w celu wskazywania problemów i zgłaszania żądań zmian (CR), które wyeliminują problemy z obsługą klienta.
- Udział w regularnych telekonferencjach wsparcia z klientami.
- Przejęcie odpowiedzialności za utrzymanie wewnętrznych systemów testowych systemu, które odwzorowują instalacje klientów.
- Udział w działaniach usprawniających procesy w zespole wsparcia i innych pracach, takich jak dokumentacja
- Minimum 2 lata doświadczenia w roli Inżynier ds. Wsparcia Aplikacji z bezpośrednim kontaktem z klientem.
- Silne umiejętności SQL (preferowane Oracle), tworzenie widoków, funkcji/procedur. Zrozumienie problemów wydajnościowych i zdolność do zrozumienia/diagnozowania PL/SQL.
- Biegłość w obszarze systemu Windows
- Zdolność do diagnozowania i rozwiązywania skomplikowanych problemów
- Wykształcenie techniczne w dziedzinie oprogramowania, informatyki badawczej lub inżynierii.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie
- Silne umiejętności budowania dobrych relacji z klientami i zdolność do samodzielnej pracy
- Metodyczne podejście do pracy i silne umiejętności priorytetyzacji zadań
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży nauk biologicznych/farmaceutycznej
- Zdolność do czytania i zrozumienia C# i .NET
- Doświadczenie w zakresie rozwoju oprogramowania
Co firma może Ci zaoferować?
- Długotrwałe, stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie
- Współpracę w oparciu o Uop lub B2B (+ 25 dni płatnego urlopu)
- Regularne szkolenia wewnętrzne i szerokie możliwości rozwoju zawodowego
- Możliwość zagranicznych wyjazdów służbowych
- Liczne imprezy integracyjne
- Karta Multisport