Od 20 lat specjalizujemy się w pozyskiwaniu profesjonalistów z szeroko pojętej branży informatycznej oraz branż pokrewnych. Nasza główna siedziba znajduje się we Wrocławiu. Od 2017 roku spółka działa pod nazwą IFIRMA SA, jednak usługi rekrutacyjne niezmiennie świadczymy jako Power Media. Jesteśmy ekspertami w łączeniu wykwalifikowanych talentów z pracodawcami, którzy ich poszukują. Nawiązujemy trwałe relacje z naszymi klientami zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264
Application Support Engineer – Wrocław
Do międzynarodowej firmy tworzącej oprogramowanie dla przemysłu nauk biologicznych poszukujemy osoby na stanowisko Application Support Engineer, która wraz z zespołem będzie odpowiedzialna za zapewnianie wsparcia klientom firmy na całym świecie.
Tworzony przez firmę produkt jest wykorzystywany przez największe światowe firmy biofarmaceutyczne pomagając im w dążeniu do szybszego odkrywania leków. Firma istnieje na rynku od 1999 roku i zatrudnia obecnie ponad 150 specjalistów zamieszkujących głównie w Wielkiej Brytanii, USA i Polsce.
Praca zmianowa - tryb mieszany (2 dni USA, 3 dni UK) Możliwość preferencji co do dni/stref czasowych :
Zmiana UK → 9:00–18:00 PL
Zmiana USA (East Coast) → 14:00–23:00 PL
Tryb pracy Hybrydowy - praca częściowo zdalna, częściowo w biurze we Wrocławiu ( w okresie wdrożeniowym preferowane 4 dni w tygodniu w biurze. Po wdrożeniu: 2 dni w tygodniu w biurze ).
Zakres obowiązków :
• Ścisła współpraca z zespołami wsparcia w Polsce, Wielkiej Brytanii i USA w celu efektywnego rozłożenia zadań i skrócenia czasu reakcji na zgłoszenia klientów.
• Udział w regularnych telekonferencjach z klientami.
• Diagnozowanie problemów technicznych zdalnie (VPN, Webex itp.)
• Zbieranie danych potrzebnych do dalszej analizy przez inżynierów.
• Wprowadzanie zmian konfiguracyjnych i poprawek w danych.
• Testowanie i wdrażanie skryptów naprawczych oraz poprawek.
• Dokumentowanie działań w systemach zgłoszeń i zmian.
• Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami systemu.
• Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi i wsparcia technicznego.
• Zrozumienie działania systemów zewnętrznych używanych przez klientów (np. automatyczne magazyny, pipetory, systemy IT).
• Utrzymywanie i aktualizacja wewnętrznych środowisk testowych.
• Współpraca z zespołem deweloperskim przy zgłaszaniu problemów i propozycji zmian.
• Aktywny udział w doskonaleniu procesów i dokumentacji technicznej.
Co firma oferuje?
- Stabilne i długoterminowe zatrudnienie w nowoczesnej firmie z międzynarodowym zasięgiem
- Współpraca na podstawie umowy o pracę lub B2B ( na B2B + 25 dni urlopu)
- Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia
- Regularne szkolenia wewnętrzne i realne możliwości rozwoju zawodowego
- Karta Multisport i inne benefity pozapłacowe
- Imprezy integracyjne min. 4 razy w roku
- Praca w przyjaznym, wspierającym zespole i międzynarodowym środowisku
Czego oczekujemy?
• Minimum 2 lata doświadczenia w pracy przy wsparciu aplikacji lub obsłudze klienta technicznego.
• Dobra znajomość SQL (najlepiej Oracle); mile widziana znajomość PL/SQL i podstaw optymalizacji zapytań.
• Dobra znajomość systemów Windows (zarówno stacji roboczych, jak i serwerów).
• Umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów technicznych związanych z działaniem aplikacji.
• Gotowość do pracy w systemie zmianowym
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
• Umiejętność budowania dobrych relacji z klientami i komunikowania się w jasny sposób.
Mile widziane:
- Wykształcenie techniczne (np. informatyka, inżynieria lub nauki przyrodnicze)
- Umiejętność czytania kodu C# / .NET, znajomość systemów do zarządzania próbkami (np. LIMS), podstawy sieci i narzędzi chmurowych.