Opis stanowiska pracy

Oczekiwania wobec kandydatów: 

  • wykształcenie średnie lub wyższe, 
  • znajomość budowy i konfiguracji PC, 
  • praktyczna znajomość działania sieci LAN ( komputery i drukarki), 
  • znajomość pracy w środowisku domeny Ms Windows, 
  • znajomość obsługi i konfiguracji systemów Windows 7, 8, 10, 
  • znajomość obsługi i konfiguracji pakietu MS Office oraz oprogramowania biurowego, 
  • sumienność, dokładność i zaangażowanie w wykonywanie zleconych zadań, 
  • kreatywność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów, 
  • umiejętność planowania i organizacji swojej pracy z uwzględnieniem priorytetów, 
  • umiejętność pracy w zespole 
  • wymagane prawo jazdy 
  • mile widziane , jako dodatkowy atut , posiadanie jednej z poniższych umiejętności: 
    - doświadczenie w administracji bazami danymi (postgresql, mysql lub Oracle),
    - doświadczenie w administracji systemami linux lub Windows Server,
    - doświadczenie w wdrażaniu systemów,
    - doświadczenie w zarządzaniu siecią LAN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: 

  • wsparcie użytkownika końcowego w kwestiach teleinformatycznych, 
  • zdalną obsługę użytkowników bezpośrednio oraz przez Contact Center, helpdesk 
  • rejestrowanie zgłoszeń w systemie informatycznym, 
  • monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń, 
  • zarządzanie incydentami, oraz problemami IT zgłaszanymi przez klientów, 
  • przygotowywanie i konfigurację sprzętu komputerowego dla pracowników, 
  • udział w nowych projektach, 

Oferujemy: 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat, 
  • szkolenia 
  • wyposażenie w laptop i telefon komórkowy 
  • możliwość korzystania z samochodu służbowego w ramach wykonywania obowiązków służbowych 
  • możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej , dofinansowanej przez Pracodawcę 
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczego  Programu Emerytalnego ( dobrowolna forma oszczędzania na emeryturę, organizowana  i finansowana  przez   Pracodawcę ) 
  • możliwość korzystania z Programów Korzyści dla Pracowników w formie kart lojalnościowych 
  • wsparcie w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych 
  • innowacyjne projekty i samorealizację dla osób kreatywnych, 

Miejsce pracy :   Knurów  (stałe zorganizowane stanowisko pracy) . 

Wymagane prawo jazdy ( przejazdy do placówek Banku w ramach wsparcia w zakresie usuwania awarii i konsultacji technicznych jednostkom i komórkom organizacyjnym Banku). 

Praca od poniedziałku do piątku, w systemie podstawowym zmianowym, w ruchomym rozkładzie czasu pracy w określonym przedziale godzinowym (rozpoczęcie od godziny 07.15) z uwzględnieniem zmiany związanej z przetwarzaniem procesów „zamknięcia dnia,  miesiąca, roku”. 

Prezentacja firmy

Orzesko-Knurowski Bank Spółdzielczy z siedzibą w Knurowiejest bankiem o ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/04/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Elektronika / Telekomunikacja, Praca IT - Bazy danych, Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Kontrola jakości, Praca IT - Programowanie / Analizy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi