AP Team Leader
Location: SzczecinDla naszego klienta - znanego SSC ze Szczecina szukamy osoby na stanowisko:
AP TEAM LEADER
Twój przyszły zakres obowiązków
- Zarządzanie zespołem około 10 osób (w tym wsparcie i rozwój pracowników poprzez regularną komunikację, planowanie, coaching oraz weryfikację wyników)
- Zapewnianie terminowego i dokładnego przetwarzania wszystkich procesów AP dla przydzielonego zespołu wraz z zachowaniem standardów wydajności i jakości
- Nadzór nad zapewnieniem dotrzymania terminów czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku
- Zarządzanie przenoszeniem procesów finansowych z lokalnych spółek (migracje)
- Proaktywne poszukiwanie oraz inicjowanie usprawnień systemowych i procesowych (automatyzacja, standaryzacja procesów)
- Ścisła współpraca i utrzymywanie dobrych relacji z process ownerami i klientami wewnętrznymi
- Udział w rekrutacjach i szkoleniu nowych AP Accountantów
Wymagania naszego klienta
- Minimum 5 lat doświadczenia w księgowości w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym w firmach z obszaru SSC / BPO
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)
- Wykształcenie wyższe związane z księgowością
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami
- Znajomość Excela oraz innych programów ERP (np. IFS, SAP, Oracle etc.)
- Pasja do kierowania zespołem (leadership, mentoring, delegowanie zadań)
- Proaktywność, nastawienie na rozwój, przyjmowanie nowych procesów, usprawnienia
To oferuje nasz klient
- Konkurencyje wynagrodzenie i stałą umowę po okresie próbnym
- Pełne wdrożenie do pracy (Twoi koledzy i koleżanki zadbają o to, abyś czuł się pewnie i komfortowo wykonując swoje codzienne zadania)
- Kulturę work life balance oraz akcje wspierające wellbeing pracowników
- Możliwość pracy zdalnej w czasie pandemii
- Udział w szkoleniach zarówno z kompetencji miękkich jak i specjalistycznych
- Ubezpieczenie akceptowane przez bank jako cesja do kredytu
Please apply with the Apply button on the right side of this job offer.
To learn more about Antal, please visit www.antal.pl