Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/05/2020.

Opis stanowiska pracy

Kluczowe zadania:
  • Analiza danych i tworzenie raportów z wykorzystaniem danych z platform społecznościowych
  • Wsparcie w zarządzaniu kampaniami społecznościowymi
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu tworzenia strategii kampanii marketingowych

Jeśli:

  • Znasz biegle język angielski (min. C1)
  • Masz doświadczenie z obszaru analizy danych
  • Posiadasz zaawansowaną wiedzę z zakresu MS Excel
  • Mile widziana wiedza z zakresu Social Media i marketingu
  • Masz doświadczenie w pracy w korporacji (stażu lub praktyki)
  • Znajomość SQL lub BigQuery będzie dodatkowym atutem

Zagwarantujemy Ci:
  • Początkowo umowę o pracę tymczasową z realną możliwością przedłużenia umowy
  • Kompleksowy pakiet szkoleń, przygotowanie do wykonywania obowiązków dedykowanych na tym stanowisku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Szansa na rozwój w międzynarodowej korporacji i zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
  • Benefity takie jak karta Multisport, ubezpieczenie grupowe czy prywatna opieka medyczna

Oferta dotyczy pracy tymczasowej

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media
do góry