Opis stanowiska pracy
BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o. od ponad 30 lat istnieje na rynku ogólnopolskim świadcząc usługi inwestycyjno - remontowe oraz konsultingowe. Poszukujemy kandydata na stanowisko:
ANALITYK FINANSOWY
Wymagania względem kandydata:
- doświadczenie w sporządzaniu analiz finansowych, biznes planów lub wycen przedsiębiorstw,
- biegła znajomość Pakietu Office (głównie: Excel i PowerPoint),
- umiejętność pracy zespołowej,
- skuteczna komunikacja, zarówno w kontaktach ze współpracownikami jak i z Klientami,
- duża samodzielność, odpowiedzialność za realizowane zadania,
- rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia,
Zakres obowiązków:
- analizowanie danych przekazanych przez Klientów,
- przygotowanie wniosków / raportów z przeprowadzonych analiz finansowych, sporządzanie wycen przedsiębiorstw,
- przygotowanie analiz rynkowych - branżowych w zależności od potrzeb projektu,
- aktywny udział w projektach, współpraca z innymi członkami zespołu projektowego (m.in.: kierownik projektu, analityk finansowy, rzeczoznawca majątkowy, radca prawny, biegły sądowy w zakresie wycen przedsiębiorstw).
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- elastyczny czas pracy,
- udział w prestiżowych projektach realizowanych również dla największych przedsiębiorstw działających w Polsce.
- możliwość rozwoju zawodowego
- dofinansowanie szkoleń, kursów, studiów podyplomowych.
Prezentacja firmy
Spółka Budoserwis jest prężnie działającym ośrodkiem konsultingowym oraz...
Spółka Budoserwis jest prężnie działającym ośrodkiem konsultingowym oraz inwestycyjno-remontowym. Jest jedną z pierwszych firm z kapitałem polskim, która w latach 90-tych była zaangażowana w procesy restrukturyzacyjne przemysłu ciężkiego. Specjalizujemy się w usługach doradczych z zakresu wycen, analiz i ekspertyz oraz zapewniamy kompleksową i profesjonalną obsługę rynku nieruchomości. Dostosowujemy się do potrzeb Klientów, dlatego stale doskonalimy i poszerzamy zakres świadczonych usług. Pomagamy w wyborze właściwych scenariuszy postępowania, które zapewniają utrzymanie wysokiej pozycji na rynku oraz ułatwiają procesy restrukturyzacji i przekształceń.
Drugim filarem działalności spółki są montaże, remonty maszyn, urządzeń i instalacji, a także generalne wykonawstwo inwestycji. Realizujemy prace w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/05/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Analityka, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa