Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/01/2022.

Analityk danych (dział HR)

Gdansk, pomorskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Analityk danych (dział HR)
Gdansk
NR REF.: 1154595


Twoja następna firma:
Jest globalnym dostawcą produktów z branży fashion.

Będziesz odpowiedzialna/y za: 
  • Przygotowywanie analiz i raportów z obszaru HR
  • Przygotowywanie narzędzi i przepływów danych usprawniających wewnętrzne procesy działu HR
  • Monitorowanie rynku wynagrodzeń i benefitów
  • Wsparcie procesu ustalania wynagrodzeń oraz budżetowania kosztów personalnych
  • Projektowanie i przeprowadzanie badań ankietowych wśród pracowników


Idealny Kandydat/Kanydatka:
  • Posiada doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobrze zna MS Excel (w tym Power Query i VBA)
  • Posiada zdolności analityczne i umiejętność syntetyzowania danych
  • Posiada umiejętność formułowania wniosków i rekomendacji na podstawie danych
  • Bardzo dobrze organizuje pracę,
  • Posiada znajomość języka angielskiego
  • Posiada znajomość narzędzi MS Sharepoint i Power Automate (dodatkowy atut)
  • Zna MS Power BI (dodatkowy atut)


Co zyskujesz?
  • Umowę o pracę
  • Realne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
  • Twórczą, nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę ubioru - nosisz to, co lubisz
  • Kupony zniżkowe na zakupy
  • Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • Dodatkowe benefity (prezenty świąteczne, owocowe czwartki, wyprawki dla młodych rodziców i in.)
  • Parking samochodowy i rowerowy dla pracowników
  • Wolontariat pracowniczy
  • Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów
  • Możliwość nauki języków na preferencyjnych warunkach



Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/11/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry