Opis stanowiska pracy
JEŻELI:
- mile widziane osoby z wykształceniem wyższym (techniczne, ekonomiczne lub finansowe w zakresie matematyki stosowanej/ ekonometrii/ analityki/ controlingu finansowego), studenci studiów zaocznych, a także osoby z wykształceniem średnim posiadające doświadczenie lub wiedzę z zakresu analizy danych statystycznych/ ekonometrii lub controlingu finansowego,
- umiejętność analizy i weryfikacji danych,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
- umiejętność pracy w zespole,
- nastawienie na rozwój,
- analityczne myślenie, komunikatywność, samodzielność, dokładność,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
- tworzenie analiz danych projektów zrealizowanych (archiwalnych), m.in. w zakresie nakładów finansowych, nakładów ludzkich, czasu ich trwania, na potrzeby nowych projektów,
- przygotowywanie zestawień, analiz oraz wniosków na podstawie otrzymanych danych,
- pozyskiwanie informacji niezbędnych do realizacji zadań,
- współudział we wdrożeniu projektów i zmian mających na celu usprawnienie
i optymalizację obecnie realizowanych projektów, - pozostałe prace administracyjno-biurowe związane z obsługiwanym obszarem.
OFERUJEMY CI:
- ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę w dużej korporacyjnej firmie,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
- proponowany okres zatrudnienia: od zaraz do 31.12.2025 z perspektywą dłuższej współpracy,
- współpracę z doświadczonymi specjalistami,
- uczestnictwo w interesujących projektach,
- możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz dostęp bieżący do platformy e-learningowej (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie),
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- możliwość wykonywania pracy w systemie hybrydowym.
Każdy z Kandydatów ma zapewnioną pełną dyskrecję z naszej strony.
Agencja zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji (CV) tylko i wyłącznie
w urzędowym języku polskim.
Procedura zgłoszeń wewnętrznych dostępna jest w siedzibie Agencji, pod adresem 44-100 Gliwice, ul. Chorzowska 44c.
W swojej aplikacji prosimy koniecznie umieścić klauzulę ZGODNIE z poniższą treścią:
'Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy w Gliwicach, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony
o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym,
że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym.'
Prezentacja firmy
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa ...
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa z sukcesem na gliwickim rynku od kilku lat.Stawiamy sobie za cel wspieranie pracodawców w rekrutacji pracowników na stanowiska administracyjno-biurowe różnego szczebla.Specjalizujemy się w leasingu pracowniczym, to jest wynajmie pracowników pod kątem konkretnych projektów i na określone terminy oraz pozyskiwaniem wyselekcjonowanych kandydatów, którzy docelowo znajdują zatrudnienie w strukturach organizacyjnych klientów.Certyfikat Agencji 10301
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/07/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja