Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/11/2018.

Agent ds. Idealnej Obsługi Klienta

Lublin, lubelskie

Idea Bank S.A.

Opis stanowiska pracy

Zbuduj swoją markę na rynku pracy i rozpocznij przygodę w świecie nowoczesnej bankowości.

1. Jesteśmy firmą, która stawia na młode talenty.

100% naszych pracowników rozwija się według jasnej ścieżki kariery. Dzięki rekrutacjom wewnętrznym co 3-ci pracownik awansuje w strukturze Banku. Chciałbyś pracować w firmie, która daje możliwości?

2. Jesteśmy firmą, która chce żebyś czuł się bezpiecznie.

Dlatego od pierwszego dnia dajemy Ci umowę o pracę, opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie.

3. Poczuj z nami swobodę!

Gwarantujemy elastyczny czas pracy, dzięki któremu będziesz mógł realizować swoje pasje pozazawodowe. Nie musisz też czuć się ograniczony dzięki dofinansowaniu do karty Multisport i zróżnicowanym wewnątrzbankowym sekcjom sportowym.

Chciałbyś być ekspertem w tym co robisz? Jesteś dla nas IDEALNY!

Wspieramy Przedsiębiorców – co to oznacza dla nowego pracownika?

Codzienny kontakt z ludźmi, którzy potrzebują Twojego wsparcia na każdym etapie prowadzenia ich działalności biznesowej.

Pamiętaj, że będziesz odpowiedzialny tylko za obsługę połączeń przychodzących!

Chcemy, abyś – tak jak my – ambitnie podchodził do swoich zadań.

Po drugiej stronie słuchawki ktoś liczy właśnie na Twoją pomoc, a my czekamy na TWOJE CV

 

Prezentacja firmy

Idea Bank SA to bank, który pomaga osobom przedsiębiorczym realizować ich marzenia o... własnym biznesie. Idea Bank wspiera rozwój działalności małych podmiotów gospodarczych: mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Swoje produkty i usługi bank oferuje firmom i klientom indywidualnym. Polityka Idea Bank zakłada ścisłą współpracę z każdym klientem, który pozostaje pod opieką wysoko wykwalifikowanych doradców.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing
do góry