Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/2531
Obowiązki:
Bieżąca obsługa i serwis infrastruktury IT Klientów;
Uczestniczenie w projektach wdrożeniowych oprogramowania Klientów;
Bieżące wsparcie wdrożeniowców w obszarach sprzętu, sieci i oprogramowania;
Pomoc zdalna i instalacja aplikacji dodatkowych;
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Nasze wymagania:Umiejętność rozwiązywania problemów analitycznych oraz technicznych;Znajomość sieci LAN/WANUmiejętność analitycznego myślenia;Pracowitość, sumienność i zaangażowanie;Umiejętność pracy w zespole;Prawo jazdy kat.B;Znajomość systemów operacyjnych Windows Server, Linux w stopniu pozwalającym na wdrożenie i administrację.Znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na czytanie dokumentacji technicznejMile widziane:Wykształcenie informatyczne lub pokrewne;Doświadczenie w kontaktach z Klientami;Doświadczenie w administracji Active Directory, Azure AD, Office 365 będzie dodatkowym atutem
Miejsce pracy: JASTRZĘBIA 18, 35-207 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 14/07/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Bazy danych, Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - ERP