Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/07/2020.

Administrator sklepu internetowego

Łódź, 93-402, łódzkie

Stella Sp.zo.o.

Opis stanowiska pracy

• prowadzenie sklepu internetowego, odpowiedzialność za jego poprawne funkcjonowanie
• kreowanie i odpowiedzialność za marketing internetowy
• aktywność na forach tematycznych i firmowym fanpage’u
• optymalizacja procesów sprzedaży oraz tworzenie kreatywnych rozwiązań, maksymalizujących sprzedaż w prowadzonym e-sklepie
• tworzenie zautomatyzowanych kampanii marketingowych
• zarządzanie budżetem marketingowym, rozliczanie z działem księgowości
• nawiązywanie kontaktu z klientami
• współpraca z grafikami/programistami
• raportowanie działań

Wymagania

• doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu sklepami internetowymi (wiedza na temat budowy i zasad funkcjonowania)
• doświadczenie z zakresu e-commerce
• znajomość marketingu internetowego
• znajomość obsługi i specyfiki serwisów społecznościowych (LinkedIn, Facebook, YouTube, Twitter)
• doświadczenie na podobnym stanowisku
duża kreatywność
• odporności na stres i pracę pod presją czasu
• mile widziana znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego

Prezentacja firmy

Jesteśmy polską firmą handlową istniejącą już dziesięć lat. W Polsce posiadamy trzy zakłady... produkcyjne zatrudniające ponad sześćset osób. Zapewniamy wysoką jakość usług oraz ciągłość współpracy.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Sprzedaż , Praca Internet / e-commerce , Praca Marketing / PR / Social Media
do góry