Osoba zatrudniona na stanowisku administratora sklepów internetowego będzie odpowiedzialna za jego sprawne funkcjonowanie poprzez:
- administrowanie sklepu internetowego,
- marketing internetowy,
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,
- opieka nad sprawną realizacją zamówień,
- aktualizacja treści na stronie sklepu internetowego,
- przygotowywanie opisów produktów,
- aktywność na formach tematycznych i firmowym fanpage’u,
- wprowadza nowe produkty do sklepów (opisy i zdjęcia),
- prowadzenie rozliczeń oraz przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości
- udokumentowane doświadczenie w obszarze e-commerce i marketingu internetowego oraz w przeprowadzaniu aukcji internetowych,
- niezbędne na tym stanowisku jest korzystanie z systemu MS Office (zwłaszcza Excel),
- mile widzialna jest również umiejętność obsługi programów graficznych (Corel, Photoshop) oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- umiejętności pracy w zespole i współpracy,
- komunikatywności,
- kultury osobistej, taktu i cierpliwości,
- odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywaną pracę.
PHU Technomex Sp. z o.o. jest obecny na polskim rynku producentów... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.