#

Administrator produkcji - rekrutacja online

HRK S.A.

Łódź, łódzkie

HRK S.A.

 

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy specjalizującej w produkcji opakowań m.in. dla branży żywnościowej i medycznej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

Administrator produkcjiMiejsce pracy: Łódź

Zadania:

  • Rozliczanie zleceń produkcyjnych w systemie ERP;
  • Nadzór nad danymi w systemie zarządzania produkcją;
  • Wspomaganie działu produkcyjnego i bieżące raportowanie;
  • Wparcie w projektach związanych ze standaryzacją dokumentacji produkcyjnej;
  • Przygotowywanie prezentacji obrazujących analizę poszczególnych obszarów;
  • Analiza kosztów związanych z usługami firm zewnętrznych, m.in. zakup komponentów do produkcji i materiałów;

Wymagania:

  • min. 1-2 rok na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, związane z analizą danych/kosztów produkcyjnych, zakupami lub weryfikacją czasu pracowników;
  • Wykształcenie wyższe – inżyniera produkcji (mile widziane);
  • Bardzo dobra znajomość programu Excel;
  • Umiejętności analityczne związane z analizą danych;
  • Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność współpracy z innymi;

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie;
  • Umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Wsparcie zespołu i dobrą atmosferę;
  • Szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe;
  • Pakiet benefitów + bonus roczny;
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi