Numer oferty: StPr/21/2966
Zadania i oczekiwania:
- przygotowywanie umów, aneksów, rozwiązywanie umów z firmami wynajmującymi
- nadzór nad nieruchomościami,
- opracowywanie sprawozdań rocznych opisowych z działalności administracyjno-gospodarczej,
- zapewnianie obsługi posiedzeń, spotkań, konferencji - (miejsce obrad, posiłki, zakwaterowanie)
- ubezpieczanie majątku i budynków i nadzór nad ubezpieczeniem majątku,
- prowadzenie remontów w budynkach,
- dokonywanie zakupów mebli, sprzętu biurowego, itp. po akceptacji Dyrektora,
- nadzorowanie konserwację urządzeń: wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, elektrycznych, telefonicznych, sprzętu p.pożarowego dźwigów. odpowiedzialność za sprawne ich działanie,
-rozliczanie faktur za zużycie energii elektrycznej, z.w., c.w., energii cieplnej, wywozu nieczystości oraz rachunki telefoniczne obciążając najemców pomieszczeń w budynkach,
- prowadzenie spraw związanych z majątkiem,
- bieżąca obsługa komórek organizacyjnych zapewniając im właściwe warunki pracy - zaopatrzenie w sprzęt i artykuły, biurowe, artykuły żywnościowe,
- bezpośrednia obsługa i konserwacja węzła cieplnego w budynkach,
- planowanie inwestycji.
Oferujemy:
- stabilną i satysfakcjonującą pracę na umowę w instytucji pozarządowej, możliwość pracy na zlecenie lub część etatu,
- bezpłatny parking.
Wykształcenie:
Zawód:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Al. Powstańców Wielkopolskich 33, 85-090 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: Oferty pracy wraz z oświadczeniem RODO prosimy przesyłać na adres: dyrektor@homer.pzn.org.pl lub pozostawić w recepcji Hotelu Homer: Al. Powstańców Wlkp. 33 w Bydgoszczy.Klauzula RODO dostępna na stronie: www.oris.org.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.