Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0218


Obowiązki:

- Administrowanie powierzonymi nieruchomościami w ścisłym porozumieniu z Zarządem Wspólnoty i nadzorującym zarządcą
- Bieżące nadzorowanie i kontrolowanie stanu nieruchomości
- Prowadzenie bieżącej ewidencji nieruchomości oraz spraw związanych z właściwym wykorzystywaniem i udostępnianiem części wspólnych nieruchomości
- Przygotowywanie umówi pism związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i obsługą nieruchomości
- Oferowanie usług niezbędnych do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym
- Weryfikowanie i zlecanie usuwania usterek zgłoszonych przez właścicieli
- Monitorowanie poziomu kosztów i wykonania zabudżetowanego planu gospodarczego
- Dekretowanie obciążeń i kosztów utrzymania nieruchomości, wystawianie naliczeń i innych wymiarów opłat na właścicieli
- Prowadzenie spraw związanych ze szkodami spowodowanymi zdarzeniami losowymi
- Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego, zlecanie wymaganych prawem wyposażeniem i stanem technicznym przeglądów technicznych
- Przygotowywanie regulaminów, analiz, sprawozdań i bieżących informacji prowadzonych spraw związanych z powierzonymi nieruchomościami
- Uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, stały kontakt z właścicielami lokali, współdziałanie z pracownikami innych komórek organizacyjnych w zakresie prowadzonych spraw.
- Zastępowanie innych pracowników na podobnym stanowisku w okresach ich nieobecności w pracy (zwolnienia, urlopu)
- Dążenie do doskonalenia siebie

Oferujemy ciekawą, pełną wyzwań pracę, stabilne zatrudnienie, stałe wynagrodzeń plus system prowizyjny z obsługiwanych nieruchomości, elastyczny czas pracy, możliwości rozwoju osobistego.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: asystent@sitkiewicz.com.pl Kontakt telefoniczny 502-173-030



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • podstawy pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel
  • Obsługa komputera

Wymagania pożądane:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), inne

Pozostałe wymagania:

  • Umiejętności: preferowane doświadczenie w zawodzie oraz licencja zarządcy nieruchomości, zainteresowanie tematyką pracy, wielozadaniowość, samodzielność, samodyscyplina, dobra organizacja własnej pracy, sumienność, odpowiedzialność, planowanie harmonogramu zadań, efektywne zarządzanie czasem, umiejętność uważnego słuchania, odporność na stres, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność współpracy w grupie


Miejsce pracy: Sambora 23/1, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/03/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena, Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi