HRK S.A.

Dla naszego Klienta, rozpoznawalnej sieci handlowej z siedzibą w bliskiej okolicy Piły (około 30 km, kier. północno-wschodni), w związku z dalszym rozwojem działu, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Administratora Hurtowni Danych. Do jego codziennych obowiązków będzie należało  tworzenie baz danych, procesów zasilania i aktywny udział w rozwoju narzędzi BI. Ponadto zatrudniony kandydat bezpośrednio wesprze dział controllingu.

Administrator Hurtowni DanychMiejsce pracy: Okolice Piły / Opcjonalnie Łódź
Zadania: 
 
  • Administrowanie bazami danych funkcjonującymi w Hurtowni Danych;
  • Utrzymywanie istniejących baz danych oraz aktywny udział w ich rozwoju;
  • Tworzenie i zarządzanie procesami zasilania Hurtowni Danych;
  • Projektowanie narzędzi raportowych i analitycznych klasy BI;
  • Przygotowywanie dokumentacji technicznej HD i procesów zasilania;
  • Tworzenie nowych baz, modelowanie  procesów,  w tym ETL, optymalizacja, raportowanie;
  • Diagnostyka i rozwiązywanie problemów, bezpośrednie wsparcie użytkowników;
  • Rozwój środowiska BI, udostępnianie raportów, budowa wewnętrznych aplikacji na potrzeby udostępniania raportów (SSRS, Excel), bieżąca  walidacja danych.
 
Wymagania: 
 
  • Wykształcenie wyższe  (informatyczne, matematyka,  finanse, lub pokrewne);
  • Kilkuletnie doświadczenie w obszarze  HD, BI, Finansów lub controllingu;
  • Bardzo dobra znajomość  SQL, w tym ETL i OLAP;
  • Znajomość  zasad Hurtowni Danych,  nadzoru i modelowania  procesów;
  • Znajomość systemów klasy BI,  w tym QlikView – mile widziana;
  • Umiejętności analityczne, komunikacyjne, otwartość na nowe wyzwania;
  • Systematyczność i nastawienie na realizację celów;
  • Umiejętność diagnozowania i  samodzielnego rozwiązywania problemów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi