Administrator Działu Obsługi Klienta
Wrocław Administrator Działu Obsługi Klienta
Wrocław
NR REF.: 1106606
Dla naszego klienta, czołowego lidera w zakresie technologii medycznej, który zajmuje się produkcją wysokiej klasy sprzętu medycznego, ale i wspiera odkrycia medyczne, diagnostykę oraz opiekę zdrowotną poszukujemy osoby na stanowisko Administratora Działu Obsługi Klienta.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu obsługi klienta w zakresie pomp medycznych. Pracując w teamie pod okiem doświadczonego team leadera nauczysz się podstaw księgowania faktur pracując na trzech najbardziej rozpowszechnionych systemach operacyjnych, rozwiniesz umiejętności organizatorskie tworząc zlecenia zadań i wykorzystasz znajomość języków obcych raportując wyniki swoich działań do managera.
Osoba pracująca na tym stanowisku powinna być komunikatywna, lubiąca pracę z ludźmi.Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1.Mile widziane będzie doświadczenie w pracach administracyjnych oraz znajomość podstaw języka francuskiego.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową, pakiet benefitów, możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego w renomowanej firmie będącej liderem na rynku zlokalizowanej w centrum miasta, opiekę medyczną, dopłatę do Karty Multisport i atrakcyjne wynagrodzenie.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Wrocław
NR REF.: 1106606
Dla naszego klienta, czołowego lidera w zakresie technologii medycznej, który zajmuje się produkcją wysokiej klasy sprzętu medycznego, ale i wspiera odkrycia medyczne, diagnostykę oraz opiekę zdrowotną poszukujemy osoby na stanowisko Administratora Działu Obsługi Klienta.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu obsługi klienta w zakresie pomp medycznych. Pracując w teamie pod okiem doświadczonego team leadera nauczysz się podstaw księgowania faktur pracując na trzech najbardziej rozpowszechnionych systemach operacyjnych, rozwiniesz umiejętności organizatorskie tworząc zlecenia zadań i wykorzystasz znajomość języków obcych raportując wyniki swoich działań do managera.
Osoba pracująca na tym stanowisku powinna być komunikatywna, lubiąca pracę z ludźmi.Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1.Mile widziane będzie doświadczenie w pracach administracyjnych oraz znajomość podstaw języka francuskiego.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową, pakiet benefitów, możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego w renomowanej firmie będącej liderem na rynku zlokalizowanej w centrum miasta, opiekę medyczną, dopłatę do Karty Multisport i atrakcyjne wynagrodzenie.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.